Postanowiliśmy z moją narzeczoną udać się do Gdańska na urlop. Oboje bardzo lubiliśmy polskie morze i uznaliśmy, że bardzo fajnie będzie spędzić dwa tygodnie w jakimś kurorcie. Poznaliśmy się w Gdańsku, dlatego uznaliśmy że najlepiej będzie pojechać do tego miasta. Mieliśmy już załatwione bilety na pociąg, ale wciąż nie wiedzieliśmy, gdzie będziemy spać. Chociaż jechaliśmy nad morze, nie w sezonie urlopowym i tak trzeba było wcześniej zarezerwować sobie jakiś nocleg, żeby później nie musieć szukać miejsca na ostatnią chwilę.

Poszukiwania miejsca na przespanie się w Gdańsku

gdzie spać w gdańskuDługo szukaliśmy odpowiedniego miejsca, ale niestety nie mogliśmy nic znaleźć. Zależało nam na tym, aby znaleźć sobie nocleg w jakimś kilku gwiazdowym hotelu, najlepiej z widokiem na morze, ale również w przystępnej niskiej cenie. W końcu zdecydowałem się napisać wiadomość do mojego przyjaciela z pracy, który pochodził z tego miasta. Miałem nadzieję, że będzie on wiedział gdzie spać w Gdańsku. I faktycznie, poleciał on nam kilka renomowanych hoteli, których ofert nie znaleźliśmy poprzez wyszukiwarkę internetową. Były to bardzo tanie miejsca, gdzie można było zamówić śniadania do pokoju, a także wykupić opcję z całodobowym wyżywieniem. Hotel, który ostatecznie zdecydowaliśmy się wybrać był położony z dala od dużych aglomeracji turystycznych, ale miał również świetny dojazd z gdańskiego dworca. Dzięki temu wiedzieliśmy, że nie będziemy mieli problemu z dojazdem do niego, kiedy już znajdziemy się w Gdańsku. Dodatkowym atutem tego miejsca był fakt, że w hotelu znajdowało się SPA. Już wkrótce przekonaliśmy się razem z narzeczoną, że to był prawdziwy strzał w dziesiątkę! To był naprawdę świetny hotel, w którym serwowano pyszne śniadania w formie bufetu a pokoje były duże, przestronne i co najważniejsze dźwiękoszczelne. Mogliśmy gadać nawet przez całą noc i z pewnością nie przeszkadzaliśmy nikomu za ścianą. Byliśmy bardzo zadowoleni również z obsługi tego miejsca. Była ona zawsze pomocna i uśmiechnięta.

Teraz już wiem, że jeśli jeszcze kiedykolwiek będziemy chcieli udać się nad morze do Gdańska, z pewnością wybierzemy ten hotel, aby się w nim przespać. To naprawdę świetne miejsce na nocleg, ponieważ położone jest w spokojnej i cichej okolicy, blisko morza, a jednocześnie jest tam świetny dojazd komunikacją miejską i transportem publicznym. Natomiast dla osób, które przyjechały własnym samochodem przygotowany jest obszerny, prywatny parking z wykupionym miejscem w cenie pobytu. To naprawdę wygodne rozwiązanie.