W zeszłym roku wraz z chłopakiem doszliśmy do wniosku, że bardzo niewiele podróżujemy od dłuższego czasu. Dawniej bardzo lubiłam spontaniczne wyjazdy i zaczęłam za nimi tęsknić. Chciałam jednak przeżyć jakąś przygodę, więc jazda pociągiem czy samochodem na miejsce odpadła. Mój chłopak jest wielkim fanem rowerów, a ja w zeszłym roku kupiłam sobie swój. Wpadłam więc na pomysł, żebyśmy pojechali gdzieś na rowerach na parę dni. Chociaż wiem, że może to być męczące, bardzo spodobała mi się wizja takiej wycieczki.

Wyprawa po Polsce na rowerach

wyprawy rowerowe w PolsceKiedy powiedziałam chłopakowi o tym pomyśle, początkowo podszedł do niego sceptycznie. Po jakimś czasie jednak doszedł do wniosku, że jest to bardzo ciekawy sposób na spędzenie urlopu. Postanowiliśmy poszukać w internecie pomysłów na wyprawy rowerowe w Polsce, żeby znaleźć taką trasę, która będzie miała najwięcej ciekawych punktów, które warto zobaczyć. Na samym początku musieliśmy jeszcze ogarnąć sobie noclegi na całej trasie, żeby nie musieć się tym martwić już po drodze. Zanim mogliśmy w ogóle wyruszyć, wybraliśmy się ze swoim sprzętem na przegląd, aby mieć pewność, że wszystko jest ok. Postanowiłam również kupić sobie sakwy rowerowe, żeby nie musieć wszystkich rzeczy wozić w plecaku, ponieważ mogłoby to być na dłuższą metę niewygodne. Mieliśmy pewien problem ze spakowaniem się w jak najbardziej rozsądny sposób, aby wziąć tylko to, co rzeczywiście będzie nam potrzebne. W końcu jednak udało nam się zapakować sakwy. Nie mogliśmy się doczekać wyjazdu. Chociaż trochę się stresowałam, że nie dam rady przejechać tylu kilometrów, moje obawy były nieuzasadnione. Już wcześniej starałam się przygotować do takiego wysiłku, dlatego wyjazd był dla mnie samą przyjemnością. Mieliśmy wielkie szczęście, ponieważ pogoda nam dopisała przez cały wyjazd, ani chwilę nie padał deszcz. Jeszcze bardziej polubiliśmy wycieczki rowerowe, ponieważ jest to doskonały sposób na spędzenie czasu we dwoje i zobaczenie bardzo wielu ciekawych miejsc.

W naszym kraju można znaleźć bardzo wiele urokliwych tras rowerowych. Warto się z nimi zapoznać, aby wybrać taką, która zawiera w sobie miejsca, które chcielibyśmy zobaczyć. My staraliśmy się wybrać taką, która zawiera jak najmniej przewyższeń, co nam się na szczęście udało. Zyskaliśmy możliwość zobaczenia niezwykle urokliwych zakątków naszego kraju. Jazda na rowerze bardzo dobrze wpływa na naszą kondycję oraz pozwala odpocząć od trudów codzienności na łonie natury, co najbardziej w tym lubię – nie muszę wtedy podziwiać świata zza szyby samochodu.