Parę lat temu odkryłem nowy i ciekawy sposób na spędzanie wolnego czasu. Razem z moją żoną oraz zaprzyjaźnionym małżeństwem wyjeżdżamy na różnego rodzaju biwaki oraz obozy. Ponadto, zwiedzamy wiele różnych miast oraz zabytkowych miejscowości i cieszymy się z każdej wycieczki po Polsce. Również w tym roku planowaliśmy zwiedzić kilka regionów, a także zatrzymać się w stolicy Wielkopolski, aby spędzić tam ostatnie dni urlopu i korzystać z miejskiego życia.

Rezerwacja hostelu w centrum Poznania

hostel poznań centrumPlany wakacyjne nie uległy zmianom, dlatego razem z mężem postanowiłam znaleźć dla nas fajny nocleg, w którym mieliśmy spędzić kilka dni. Oprócz zachowania podstawowych standardów chcieliśmy także nocować w miejscu, który miał być atrakcyjny również pod względem ceny. Jeśli potrzebny jest niedrogi i fajny hostel Poznań centrum niewątpliwie miał wiele do zaproponowania w tej kwestii. Udało nam się znaleźć ciekawe miejsce niedaleko wszystkich miejskich atrakcji. Gdy dotarliśmy na miejsce, od razu udaliśmy się do funkcjonalnej recepcji, aby się zameldować i udać do swojego pokoju. Nasz pokój był miejsce wieloosobowym, a my zarezerwowaliśmy aż cztery łóżka jednoosobowe, aby wypocząć w odpowiednich warunkach, a przy okazji spędzać wspólnie czas. W pokoju oprócz łóżek znajdował się również nowoczesny telewizor oraz duża, drewniana szafa na ubrania, w której znaleźliśmy dodatkowe pościele oraz koce. Ponadto, obok łóżek ustawiono malutkie szafki nocne wraz z lampkami. Usytuowanie miejsc noclegowych było opracowane w taki sposób, aby nikt nie przeszkadzał sobie nawzajem, a każdy mógł wypocząć w komfortowych warunkach. Oprócz wspólnego pokoju, dzieliliśmy także dużą łazienkę, która znajdowała się niedaleko. W łazience zamontowano duży prysznic, a w szafkach były świeże ręczniki oraz suszarka do włosów, co było dodatkowym udogodnieniem dla nas. W naszym hostelu spędziliśmy kilka nocy. Ciekawym rozwiązaniem był fakt, że mogliśmy również korzystać z oferty gastronomicznej lokalu, gdyż każdego dnia jedliśmy wspaniałe śniadania oraz pożywne obiadokolacje. Z hostelu wyjechaliśmy wypoczęci i bardzo zadowoleni.

Tegoroczne wakacje spędziliśmy na różnych wojażach z plecakiem. Razem z naszymi przyjaciółmi zwiedziliśmy wiele wspaniałych miejsc, gdzie mogliśmy korzystać z mnóstwa ciekawych atrakcji. Podczas pobytu w sercu Wielkopolski zatrzymaliśmy się w bardzo ładnie urządzonym miejscu, w którym odpoczęliśmy i zregenerowaliśmy siły przed kolejnymi miesiącami pracy. Nocleg był komfortowy, łóżka wygodne, a niezwykle sympatyczna atmosfera tego miejsca zrobiła na nas duże wrażenie.